Monday 7 April 2014

mood exam 2 -..-

cepat gila masa berjalan. Selasa dah nak exam. 
aku masih lagi boleh berblog.
hari tu boleh kata nak tinggalkan semua nih, namun, hahaha ! 

banyak betul dugaan semester ni. banyak sangat-sangat.
dugaan kawan. 
dugaan jiran yang tak gheti nak diam. 
tak gheti nak cakap slow, taman ni bising dengan suara diorang jek. 
dah la perempuan, kalau lelaki boleh tahan lagi.  stress . grr~
mata aku pun dah macam hape dah, sibuk nak kena berjaga malam-malam semata nak dapatkan ketenangan. ececeh, ketenangan lah sangat -..-
konon berjaga malam lah, walhal tak sampai pukul 3 dah berdengkor !
hahahahaha
buat alarm pun, bukan gheti nak bangun. 
konon study lah ni . Namun~


ni ? #throwback , mini project softskill dekat pantai Teluk Gadung (pantai UITM), Dungun
22 Mac 2014
saje je nak menyelit kat sini :)
Dari kiri, syairah, wani, AKU, popo, Ja, echa :)
ni semua classmate aku,
tuh aku, sluar pink. eh? pink ke merah? magenta kot~
ingat dah shantek sangat buat muka gituh?
 sajejebuatmukebajetshomelgituh. hehe~ 











Till then

No comments:

Post a Comment