Tuesday 29 July 2014

Kosong

Hati terasa sunyi. Kosong. Sedih. Pilu di hari raya ini. Kenapa ?¿ mana semua orang? Kenapa tak rasa seperti raya tahun-tahun lepas-- aku tak boleh bersendirian tika ini sebab aku akan mengalirkan air mata. Dapat duit raya banyak-banyak pun tapi tak gembira. Walau jumpa ramai saudara mara pun, tetap tak bahagia. Sunyi. Kosong. Sedih. Kenapa. Puas fikir tapi tetap tak jumpa jawapan. Bila tengok orang lain bergelak ketawa, bibir turut mengukir senyuman tetapi hanya untuk seketika. Tak tahu macam mana nak gambarkan betapa sunyi hati ini. Aku rindu kawan-kawan aku. Aku rindu sahabat aku. Aku rindu bestfriend aku. Aku sebak. Aku whatsapp, tak berbalas. Kredit expired tak boleh sms. Kedai kebanyakan tutup pada hari raya. Tak boleh topup. 7eleven jauh. Aku sunyi.

No comments:

Post a Comment