Sunday 6 August 2017

Sekali lagi Aku GAGAL

Assalamualaikum. 


  
Dan untuk percubaan kali  ke empat, aku GAGAL lagi. Seksa betul aku rasa tapi tak seteruk sebelum ni sebab permohonan kali ke empat hati aku dah cukup kuat nak hadap apa-apa pun keputusan yang keluar. huhu kuat mana pun kali ni tetap keluar jugak air mata suci hakak ni tsk tsk. Aku cukup sensitif dengan benda ni, sebab ni impian aku yang aku nakkkkk sangat capai. Dari 2012 aku tunggu, masa sambung diploma dah pasang niat untuk sambung belajar sekurang-kurangnya ijazah. hmm. Aku jaga cgpa aku setiap semester tapi belum ada rezeki aku. Penat jugak tahan rasa cemburu ni bila tengok kawan-kawan lain sambung belajar. Tahan je air mata ni taknak bagi keluar. haha. Aku pelik kenapa aku tak dapat. Dah penat aku bandingkan result dengan orang lain. hmm. Ke borang aku tak lengkap. Ahh stress la. Redha jela malas nak layan perasaan lagi. huh

2 comments:

  1. Keep on praying :) Baca post ni teringat abangngah saya yang tiap2 kali ada eg-tukar, dia apply tapi semua keputusan mengecewakan. InsyAllah, one fine day ameen2! doa banyak2 okayyy

    hanisamanina.com

    ReplyDelete